luni, 29 aprilie 2013

Noile mele jucării

Vă amintiți de concursul de aici la care am participat?
Ei bine, am câștigat un voucher în valoare de 150 ron pentru a-m cumpăra cărți de pe www.books-express.ro, iar acum, de fapt săptămâna trecută au sosit.
Am fost atât de nerăbdătoare, încât, dimineața parcă am zburat până în deal pentru a-mi lua coletul. Ambalajul parcă s-a rupt singur, iar când am văzut cărțile am fost foarte fericită, încât nu m-am putut abține să nu spun tuturor despre minunatele mele cărți.
Dar să facem prezentările:
Avem una bucată carte Kids` First Cook Book, o carte pentru copii, cu instrucțiuni clare și poze explicative pentru o utilizare mai ușoară încă de la vârste mai fragede, când copii nu știu încă să citească foarte bine.

Apoi avem Cook with Kids, O carte scrisă de un autor celebru, RobKirby, cu prefață de Heston Blumenthal, celebrul bucătar britanic, în care suntem invitați să gătim alături de copii, pentru că, vă spun din experiență că, copiii mănâncă mai cu poftă mâncarea la care muncesc.
Ultima, dar nu cea din urmă, e 200 recipes for kids, o carte micuță, cu niște rețete superbe, dar care, din păcate nu are chiar 200 de rețete.
După cum cred că v-ați dat seama, cărțile sunt în engleză - pe acel sait nu se găsesc cărți în limba română - ceea ce mi-a dat o idee, să traduc măcar una dintre cărți și să fie cadou pentru un concurs viitor. Până atunci însă e multă muncă, pe care o fac cu drag, chiar acum m-am pus să scanez prima carte și să o termin cât mai curând. Voi ce spuneți? Vă plac cărțile mele? V-ați dori și voi una din ele?
Până atunci, vă doresc o săptămână ușoară și ne mai auzim.
Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu