duminică, 7 aprilie 2013

Curry cu fasole

Săptămâna asta am fost plecați cu cățel și purcel la oraș, la bunici. Am stat câteva zile, iar când am ajuns eram toți foarte flămânzi. Aveam nevoie de ceva rapid, așa că, profitând de faptul că aveam o conservă de fasole prin cămară, am făcut această mâncare rapidă. Sincer, pe cât se face de rapid,pe atât e gata de rapid. Doar faptul că era fierbinte a făcut să nu o mâncăm așa repede. Dar apoi am făcut din nou, pentru că nu am apucat să facem poze cu noua vedetă, iar de data asta nu ne-am mai grăbit, așa că am folosit fasole uscată și am fiert-o eu.
Acum să vedem de ce avem nevoie:
Ingrediente:
2 cepe
2 ardei grași (eu am folosit din congelator)
1 conservă de 400grame de fasole (sau tot atâta fasole fiartă)
1 lingură pastă tomate
1 linguriță praf de curry
1 pahar apă (cam 100 ml)
ulei
sare
Preparare:
Tăiem ceapa felii și o călim în puțin ulei.
Adăugăm ardeiul și praful de curry.
Lăsăm să se înmoaie puțin, iar apoi adăugăm fasolea (dacă e din conservă, o scurgem și o clătim)
Amestecăm, punem pasta de tomate, sarea și apa.
Apoi lăsăm la fiert timp de cinci minute.
Noi am mâncat cu cartofi prăjiți, cu orez, dar și așa simplă e la fel de delicioasă. După cum spune soțul, de fiecare dată, condimentele fac totul. Am încercat și fără praf de curry, dar are un gust banal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu