luni, 26 august 2013

Pizza muffins

 E timpul pentru o nouă Provocare secretă.
Luna aceasta am primit blogul Cetraselei, un blog cu iz oriental. L-am răsfoit cât de des am putut și am rămas cu multe rețete minunate, dar doar una am reușit să o fac, deocamdată. Nu am apucat să scot tava din cuptor că au și fost gata acești minunați pizza muffins.

Ingrediente:

2 căni de făină
1 plic praf de copt
1 cană de iaurt
1/4 cană ulei
2 ouă
1/2 cană ardei gras tăiat cubulețe
1 ceapă tăiată mărunt
1/2 cană salam tăiat cubulețe
1 cană brânză rasă
sare

Preparare:

Amestecăm făina cu praful de copt și sare (punem sare în funcție de ce brânză folosim. Eu am folosit telemea care nu era foarte sărată așa că am pus 1/2 linguriță sare). Batem ouăle ca pentru omletă și le punem peste făină, adăugăm iaurtul și uleiul și amestecăm până se omogenizează.
 E timpul pentru „umplutură”: ceapă, ardei, salam și brânză, pe care le amestecăm să se distribuie uniform în compoziție.
 Punem câte o lingură din compoziție în hârtii de cupcackes și le coacem timp de 20-25 de minute la foc mic spre mediu...
... Sau până devin aurii





4 comentarii: