miercuri, 18 septembrie 2013

Prăjitură cu pere și ciocolată

Luna aceasta la provocarea Bucătar curajos, rețeta dulce a fost propusă de Ama. Mi-a plăcut tare mult cum arăta și am făcut-o încă de când am văzut-o prima dată. Acum urmează să o refac pentru că mi s-a părut cam puțină.

Ingrediente:

210 grame făină
1 plic praf de copt
sare
100 grame unt moale
100 grame zahăr
2 ouă
esență de vanilie
5-6 pere tăiate cubulețe
150 grame ciocolată tăiată mărunt

Preparare:

Încingem cuptorul și ungem o formă de chec/cozonac.
Amestecăm făina cu praful de copt și sarea.
Batem untul cu zahărul, apoi adăugăm ouăle. Punem făina și vanilia, apoi adăugăm perele tăiate cuburi , iar la final punem ciocolata.
Coacem aproximativ 1 oră. Eu am pus cuptorul pe mic.
După o oră scoatem din cuptor și ne încercăm răbdarea până se răcește. Eu nu am reușit să o las să se răcească, pentru că bebele cerea o felie, așa că i-am făcut pe plac.
Cum am spus de la început, e prea puțină la cât e de bună.
Mulțumim Ama pentru rețetă!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu