vineri, 10 mai 2013

Drob de miel

 Hristos a înviat!
 De obicei, de Paști, făceam drob din ficat de pasăre. Doar că anul acesta, am avut ocazia să fac drob din miel. Am fost tare sceptică în privința lui, știți voi, era ceva nou, dar am avut o mare surpriză, foarte plăcută. A ieșit delicios. Și prin urmare, s-a terminat foarte repede. Abia am apucat să-i fac poze.

 Ingrediente:

Măruntaie de miel: inimă, plămâni, ficat, rinichi (eu am folosit de la un singur miel)
1 legătură ceapă verde
1 legătură de pătrunjel și/sau mărar
1 bucată de slănină
1 felie de pâine
2 ouă crude
2 ouă fierte
sare, piper.

Preparare:

Se fierb măruntaiele de miel pentru o jumătate de oră în apă cu sare. Se scurg și se lasă la răcit. Când sunt reci, se dau prin mașina de tocat împreună cu slănina, ceapa și verdeața. Se adaugă sare, piper, ouăle crude bătute și ouăle fierte tăiate felii. Se amestecă puțin, iar mai apoi, compoziția se pune într-un prapur de miel, iar dacă nu aveți (eu l-am aruncat din greșeală la cățel), o puneți într-o tavă tapetată cu hârtie de copt.
 Se dă la cuptor, la foc potrivit timp de 45 de minute, sau până vedem că s-a rumenit deasupra.

 Voi ați avut sărbători liniștite?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu