duminică, 10 februarie 2013

Legume la cuptor cu unt și brânză

Știți deja de cei doi juniori ai mei: Gabriel și Mihail. Foarte năzdrăvani! Bineînțeles că sunt, doar sunt băieți și au spor împreună. Chiar dacă sunt mai năzdrăvani, sunt și o bucurie pentru noi. Una dintre marile bucuri, pe lângă faptul că sunt sănătoși, e faptul că mănâncă orice, mai ales legume. Gabriel (cel mare) nu se înțelege foarte bine cu carnea, mâncând foarte mult carne tocată - chifteluțe, perișoare și mai ales sarmale. Dar să revenim la legume. Ieri, în timp ce am făcut o delicioasă supă cu găluște (revin cu rețeta peste puțin timp), mi-a venit o idee în legătură cu legumele din supă. Astfel că, mai pe urmă am făcut această rețetă:

Ingrediente:

4 morcovi
1 rădăcină pătrunjel
1 păstârnac
1 felie dintr-o țelină mare
4-6 cartofi măricei
100 grame unt
100 grame brânză

Preparare:

Am pus cartofii la fiert în coajă. Celelalte legume le-am curățat și le-am pus la fiert întregi în supă. După cam jumate de oră au fost fierte toate. Le-am scos din supă, am scurs cartofii, i-am curățat și le-am tăiat toate în cuburi. Într-o tavă termorezistentă, am pus toate legumele, deasupra am pus multe cuburi de unt și brânză rasă din belșug. Apoi am dat la cuptor până s-a rumenit deasupra. nu prea mult că nu am avut răbdare.

Nu trebuie să vă spun ce succes a avut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu