luni, 18 februarie 2013

Cuș-cuș cu morcovi și ciuperci

Ador cuș-cuș-ul! Singura problemă era că nu găseam decât din acela cu ou. Aveam nevoie de cuș-cuș fără ou pentru că urmează postul, iar acesta e un bu înlocuitor al orezului, iar copiii sunt mult mai încântați de cuș-cuș decât de orez. Așadar, joi, când am fost la oraș (la mine joia e zi de mers la oraș pentru că e zi de piață), am găsit la un magazin cuș-cuș fără ou. Nu vă pot spune ce încântată am fost. Vineri mi-am pus la foc noua achiziție și iată ce a ieșit:

Ingrediente:
1 ceapă
2 morcovi
1 conservă ciuperci
1 cană cuș-cuș (200 grame)
supă de legume
ulei, sare, piper
Preparare:

Ceapa tăiată mărunt, se călește în puțin ulei. Se adaugă cuș-cuș-ul și morcovul tăiat rondele. Se pune supă de legume, câte un polonic și se lasă să scadă, amestecând din când în când. Când e fiert cuș-cuș-ul, se pun ciupercile și se mai lasă puțin la fiert. Se poate pune puțin usturoi zdrobit deasupra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu