joi, 24 aprilie 2014

Tort iepuraș de Paște

Anul acesta de Paști am vrut să le fac o bucurie copiilor și să le fac un tort în formă de iepuraș. Nu aveam tavă iepuraș, dar nu m-am dat bătută și am încercat, am căutat și am găsit inspirație pe internet.
După mai multe ora de gătit, iată ce a ieșit:

 Ingrediente:

Blat:

6 ouă, 6 linguri zahăr, 6 linguri făină

Crema:

500 ml frișcă lichidă, 250 g mascarpone, 3-4 linguri zahăr pudră.

Decor:

50 g ciocolată cu lapte, bomboane m&m și/sau Skittles

Preparare:

Blat:

Am făcut două blaturi într-o tavă de 15 cm:
Fiecare blat e făcut din 3 ouă, 3 linguri de zahăr și 3 linguri de făină.
Am bătut albușurile spumă, am adăugat zahărul, gălbenușurile, iar la urmă am pus făina. Am copt în tava unsă cu ulei și tapetată cu făină până când trec testul cu scobitoarea.

Crema:

Am bătut frișca cu zahărul pudră, iar la urmă am adăugat mascarpone. Foarte greu, nu-i așa?
Pentru a face iepurașul, am urmat tutorialul de mai jos:
Capul l-am tăiat în două și l-am umplut cu cremă, apoi am acoperit totul cu cremă și am ornat cu ciocolată rasă și bomboane.
Copiii au fost încântați. La fel și noi, cei mari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu